Kik ezek a hülyék a Földön? Wikia
Advertisement
KONTEÓ
Chemtrail
Chemtrail.jpg

A chemtrail szórványosan található meg az égbolton.

Kategóriák: Tömeges mérgezés, Geoengineering
Megjelent: 1996 [1]
Magyar képviselői: Ogerle Kápor

A Chemtrail a földi emberek elvegyifegyverizálását szolgáló világmértű összeesküvés, melyben a világ összes pilótája részt vesz.

A köcsög pilóták a repülőgépeikkel vegyszereket szórnak az emberiségre. Természetesen a háttérben csakis a Háttérhatalom állhat!

Az, hogy egyszerű fizikai magyarázat is létezik a jelenségre, az a kutyát nem érdekli, ha már beindult a #fossunkmindentől.

A magyar pilóta kitalál

2014. augusztus 5-én az Index.hu-n megjelent egy cikk[1], melyben egy magyar pilóta vallomást tesz arról, hogy évek óta chemtrailt szór repülőjéből. Ez a cikk azóta is újra és újra felbukkan a nagy leleplező oldalakon, azonban a történettel van egy kis baj. Akinek nem tűnt fel, hogy a pilóta szemüveges - segítünk: szemüveges ember nem lehet pilóta - és beszopta a sztorit, az vegyen magának is szemüveget. A cikkben ugyanis jól látható helyeken olvasható, hogy az egész cikk csak kitalált, az Index konteónapjára készült az írás. A szelektíven látó (mondhatni elvakult) hívők pedig osztják, mint a szentírást.

Index chem01.jpg

Két évvel később az Indexen megjelent egy új írás[2], melyben a kitalált cikk bizonyítékká válásáról és terjedéséről írnak.

Források

Advertisement