FANDOM

Székely Sándor Fészbúk csoportja[1] az elmúlt néhány évben támadt hiánypótló szándékkal: magyar embereknek magyar laposföldet!

Kiegészülve a már akkor is mélyen konteós Szemendri Sándorral és Kiss Attilával bősz terjesztésbe kezdtek. Székely a megfontoltabb, de így is a felsőbbrendű tudás magabiztosságával, Szemendri a tőle megszokott bunkó paraszt stílusával hadakozik. Bár elméjük nyitott, a csoportjuk zárt. Nehéz is oda bekerülni, mert akin egy kicsit is látszik, hogy nincs teljesen meggyőzve, azt Szemendri azonnal tiltja. Trollokat és egyszerű kérdésfeltevőket is tiltanak és jelentenek a Facebook felé.
21032443 1451543644880759 1049782447086420438 n

Székely és Szemendri Sándor a Nagy Balatoni Diszkólézer Kísérlet előtt.

Tagok*

Székely Sándor

Alias: FűSanya, FőSanya, DaMan, Füvesember, LézerSanyi, LapsiHapsi, Főni

A "társaság" vezetője egy spirituális multi-dimenzionális intelligencia[2], aki emellett feltaláló is. Egy dolgot biztosan feltalált már: 2004 táján a gázzal fűthető Thermoflash fűthető-hűthető motorosruhát - mert az árammal fűtés sokat fogyaszt[3] [4] [5].

A nemzetközi Fecore tagja, akik a busás tagdíjból néha összehoznak valami mérésnek csúfolt lézershowt, hogy legyen mivel etetni a tagokat.

Állami kitüntetést kapott feltalálónak hazudja magát, ám ez ebben a formában nem igaz. 2013-ban "A hónap induló vállalkozása" díjat vehetett át Varga Mihály nemzetgazdasági minisztertől[6] - tehát nem mint feltaláló, hanem mint vállalkozó -, ami azért is vicces, mert a KFT kilenc évvel korábban, 2004-ben indult[7]. Azóta sajnos a thermoflash.hu és a thermoflash.com oldal sem elérhető és ma Google kereséssel csak Thermoflash lázmérőket lehet találni, azok viszont nem Székely cégéhez tartozó termékek. Ennek ellenére a 2018-as RTL Reggeliben készített interjúban azt állította, hogy még mindig ebből él. A Céginfó szerint a cége jogutóddal megszűnt, vagyis már új néven vállalkozik[8].

Hat év fegyházbüntetésre, és közügyektől való 8 évnyi eltiltásra ítélte őt a bíróság, nagy mennyiségű (az ügyész szerint minimum 2 éve termesztett) kábítószer, valamint áramlopás miatt is.

Szemendri Sándor

Alias: Turul, Gizi, Smasszergizi, Semen_Dry, SanyÁron, SanyÁronPityu

Érdekes, hogy éppen az az ember tagadja leghangosabban a gravitációt, akit e gonosz (nem létező) erő oly gonoszan magához húzott egy motorbaleset alkalmával. A motor egy olajfoltig jutott, Sándor a betonig - de azóta érdekes meggyőződései vannak. Oktatás-, egészségügy- és politikautálatának egyenes ági kiterjesztése a laposföld elmélet abszolválása. Illetve ennek az a fanatikus vállfaja, hogy nem elég hogy lapos a Föld, de ezt gonosz hatalmak titkolják gonosz célból. Ráadásul ő ezzel a tudással született (újjá az aszfalton), a többit a központi tudatból tölti le.

A holdraszállást is csikkzsebből cáfolja: túl hideg volt az akkuknak (a közeg hiánya Sándornak nem probléma), továbbá a telefonjában levő 4000 Ah-ás (!!!) akkumulátorral szemben a holdjáróban csak 121 Ah-ás volt, tehát kamu és lapos. Miután kiderült a hiba, férfiasan törölte is a hozzászólását. Ahogy mindig.

Az egyetlen a társulatból, aki olyannyira komolyan veszi álprofiljait, hogy egész történetet, külön személyiséget talált ki nekik, amelyeket nem egyszer beszéltetett is egymással. A probléma akkor kezdett el nyilvánvalóvá válni, amikor az egyik álprofil válaszolt válaszolt saját magának, azonban a szövegkontextus egyértelműen mutatta, hogy azért, mert Sándor elfelejtett átjelentkezni a másik profilba.

Megrögzött hazudozó, ferdítő, terelő. Még a screenshotok sem jelentenek ellene bizonyítékot. Legalább is szerinte. Legfeljebb törli azt az állítását, amelynek ellentétét igazolja egy három évvel ezelőtti screenshot. Ahogy szokta.

A csoportjukban Gombos Áron és Kovács István álnéven is jelen van.

Szendrői Tibor

Alias: Tubus, Tubéla, Dr. Mínusszor Professzor

Nikon P900 fényképezőgép -tulajdonos. De azzal mindent leleplez, igaz az egyszerűbb utat választva: régi konteós cikkek képeit megnyitva készít képet a monitorról. Alaposságára, hozzáértésére jellemző, hogy az igazát bizonygatva feltesz egy képet a fényképezőről is, melyen látszanak a készítés paraméterei, ami instant buktához vezet. Kémiai ismereteire alapozva elővigyázatosságra inti az internet népét. Ő tudja, hogy minden olyan anyag melynek elnevezése nem vezethető vissza a hunokig az rákot okoz és rövid úton megöl. Ennélfogva, mint a szerinte a világ leginkább rákkeltő anyagától, a dihidrogén-monoxidtól (víz) is óvakodni kell. Emellett matematikai reformációiról is ismert, kiváltképp a mínusz számok tagadásáról. 'Dr. Mínusszor Professzor' akkor égette ki egy többezres Fészbúk csoport agyát, mikor egyenesen kijelentette, hogy 5-(-2)=3[9]. Érvelését általános iskolában számolásra használatos színes rudacskákkal támasztotta alá, mondván ha rudacskákkal nem lehet szemléltetni a mínusz számokat, akkor nincs olyan, hogy mínusz szám[10]. Youtube csatornáján[11] értekezik a chemtrailről is, és "leleplező" politikai videói is vannak.

Tibor óvatossága sem mindennapi: meghírdette 47nm-es lakótelepi reneszánsz korabeli kastélyát eladásra, saját név alatt, telefonszámmal, pontos címmel. Mit lehet erre mondani? "Kár érte, kiváló ügynök volt!"

A csoportjukban Tálas Béla álnéven is jelen van.

Kiss Attila

Alias: Kamukáze, Bluggy, Blugyogi, Bluggyhal, Attus, Inas, Cicafiú, Inasfiú DeBluggy

Az Antigravitációs Autószerelő. Minden megvan benne, ami felvételi követelmény a társaságnál, legyen az többek között a gravitáció tagadás, Tesla elhiteltelenítése, na meg persze az erkölcsi instabilitás. A tömegvonzást két motorral cáfolta meg: az egymás mellé állítótt motrai nem vonzották egymást, ezzel bebizonyosodott számára, hogy nincs gravitáció. Kommentjeit ferdén röhögő szmájlikkal baszkodja tele, és még saját Fészbúk oldalt is üzemeltet. Mániákus mazochista, erőszeretettel szereti a leghasznavehetetlenebb, legkönnyebben cáfolhátó, helyenként egyenesen röhejes színvonalú mémeket posztolgatni az ellentábor Facebook csoportjába, melynek eredménye a csoportos lincselés, amellyel képtelen szembenézni. Felszívódása után pedig kezdődik minden elölről, egyfajta ördögi kört, és ami még fontosabb; ingyen cirkuszt biztosítva a népnek.

Potenciális álprofilok: Németh Judit, Molnár Amanda

Geri Gábor

Alias: Gigi, Párageri, Gigedli

A párasáv elmélet továbbfejlesztője, és legfőbb prófétája. Tibus cimborája, bár eredetileg rühellték egymást, mert mindketten más-más elképzeléseket vallottak a matematikáról[12]. Ellenben abban a pillanatban, mikor csúnya, gonosz Rendszerpatkányok megkérdőjelezték Tibi matematikai reformjait, Geri a józan paraszti észt (és általános iskolai bizonyítványát ) telibeszarva kezdte támogatni a mínusz számok tagadását. Valódi polihisztor, a matematika mellett földrajzban, informatikában, biológiában és kémiában is jeleskedik. Nagyon jól tudja, hogy Anglia az USA része[13], hogy az internetet nem kellett feltalálni csak a gépeket összekötni, hogy az emberi szem csak 24-30 képkockát képes feldolgozni másodpercenként, valamint hogy mi a különbség a szárazjég és a folyékony nitrogén között [14]

Párasáv profnak is gondot okoz a közeg és a hőmérséklet összefüggése, továbbá a hő terjedésének formái. Tudományos véleménye szerint az űr hidegében a fényképezőgépek nem működhettek volna.

Felbukkanásának idején lehetett vele vitákat folytatni, mára azonban hasonlóan arrogáns lett, mint Kiss, vagy Székely.

Csáki Attila

Alias: Szippancsáki, Spongyatti, AtTitán, Betti

A társulat legemberibb, legértelmesebb tagja. Már amennyire annak lehet lenni, laposföldhívőkhöz képest, persze. Ő az egyetlen, akinek agyát még nem öntötte el a bigottság, és pöffeszkedés, ehelyett nyíltan hajlandó szellemi diskurzushoz nyomokban hasonlító vitát folytatni az ellentábor képviselőivel is. Éppen emiatt Szemendri többször ,,kettős ügynök"-nek nézte, és kitiltotta a lapsik V.I.P.-jából, még a Laposföldes Legfelsőbb Bíróság is tárgyalta az ügyet. Mivel Csáki gyakran Gerihez hasonló színvonalú rajzokkal próbálja alátámasztani érvrendszerét, ezért páran őt sejtik Attila profilja mögött, mint valódi üzemeltetőt, erre azonban mindeddig nem sikerült kézzel fogható bizonyítékot találni. Ebben sem.

Hithű keresztény, erőszeretettel hajlamos a Bibliai történeteket alternatívan értelmezni - helyenként kimondottan érdekes elméleteket gyártva. Már amilyen értelemben érdekes lehet egy laposföldhívő szájából bármi.

Egyik performansza az volt, amikor az Attack on Titan c. japán animációs rajzfilmről azt állította, hogy a kreténkorong elméletét dolgozza fel. Teóriáját főleg hasonlatokra alapozta, kiemelt szerepet tulajdonítva az emberiséget bebörtönző falnak. Elméletét annak fecnikbe cincálása után egy évvel később hangoztatta újra, pontosan ugyanakkora lángokkal beégve.

Miha Garas

Alias: Mihaha

Klasszikus tag. Semmiféle különleges, vagy rendkívüli nincsen benne, azon kívül, hogy a lapos földben hisz ő is, a harmadik évezred hajnalán. Valószínűleg éjt-nappallá téve olvassa a Bibliát, innen az indíttatása, hogy mondataiból, mondandójából hiányzik a koherencia. Beszédstílusa egy élethosszig tartó LSD tripre emlékeztet. Értelmetlenül, mégis nagy átéléssel tolja a butaságot, nem egyszer önmagának is ellentmondva, akár két egymást követő mondaton belül. Kérdésekre válaszolni nem szokott, ehelyett témát terel, oda nem illő mondatokat szúr be, és épp ezért a megnyilvánulásait olvasva csak találgatni lehet, hogy mire is gondol valójában. Gerihez hasonlóan ő is polihisztor, főleg a földrajzban, matematikában, és asztronómiában jeleskedik.

Németh Judit

Egy rejtélyes, és titokzatos hölgy, akiről egyetlenegy biztosan tudható információ, hogy Facebook profilképe alapján olyan, mintha Joker, és Billie Eilish szerelemgyermeke lenne. Szokásai nagyban hasonlítanak Attiláéra, beleértve az arrogáns, és agresszív ,,érvelést", a shitpostingot, és a szembesítés után hirtelen dehoppanálást. Talán ki tudja, lehet, Attila rokona...esetleg kamuprofilja....hmm...

Molnár Amanda

A másik rejtélyes, és titokzatos hölgy, aki még a Facebookon is arcvonalai 50%-át hajlandó vállalni. Persze az is lehet, hogy valamelyik álprofilja az eddig felsorolt tagoknak (nem lenne idegen szokás a laposföldhívők körében). Magatartásformája leginkább Attila önszivató posztolási tradícióihoz hasonlít, azonban míg Attilának akad némi személyisége,(olyan, amilyen, de tény, hogy van) addig Amandát végletekbe menőkig, szinte már időpontot kérve jár házhoz a lófaszért. Ellenérveket további gyalázatos mémekkel reagál le, sírva-röhögős emojikkal fűszerezve. Éppen, mint Attila....hmm...

Szabó Zsolt

A 20 év körüli fiú profilja mögött egy ex-besúgó üldögél, aki már akkor katona volt, amikor a troll kommentelők még pelenkások voltak. Állítása szerint. Édesapja a II. világháborúban halt meg, tehát vagy elszólta magát, vagy hatalmas kamugép. 3/3as múltja nem tűnt el nyomtalanul, ő a rajtuk röhögők csoportjából viszi a képernyőképeket és árulkodik a tagokról laposföldes barátainak - nem mintha ők nem láthatnák a nyílt csoport tartalmát.

Álprofil jellegét erősíti, hogy ismerősei leginkább fiatal, dekoratív hölgyek és lányok. Így kell sok erotikus képhez jutni és még az asszony se tudja meg :D

  • Bár ennek a társaságnak hivatalosan nem tagjai, az elmélet hívői közé tartozik még Nagy Barnabás, valamint a legendás Labant Csaba is. Labant Csaba elméletei közé tartozik, hogy a búra repedése okozza a mennydörgést, és az esőt, valamint hogy az égboltot a búra feletti vizek festik kékre.

Bölcsességeik

A világmegrengető elmélet hívei számtalan egyéb dologban is "különös" nézeteket vallanak, ezeket több helyen is gyűjtik az interneten: [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23]

Egy, a rajtuk nevető csoportban tételesen összegyűjtötték a magyar lapos földes "tanokat", így egymás alá téve jól látszik, hogy össze-vissza magyarázzák a dolgokat akár egymásnak ellentmondó teóriákkal[24]:

  • lapos a Föld (alap, a Lap)
  • nincs világűr
  • nincsenek műholdak
  • nincs gravitáció
  • mivel gravitáció nincs, a dolgok sűrűség alapján rendeződnek
  • nincs atomenergia
  • nincs atombomba
  • a világháborúk színjátékok voltak
  • körben katonák őrzik a jégfalat
  • az életöblön kívül végtelen jégmező van
  • nincsenek megbetegítő vírusok
  • az AIDS csak kitaláció
  • a védőoltások kiírtják az emberiséget
  • a gondolkodás szerve nem az agy[25]
  • az angol disznó egy genetikailag módosított ember
  • az angol disznó szervei jók az emberbe, kivéve a feketéket, beléjük nem rakható
  • 5-(-2)=3
  • mínusszor mínusz nem lehet plusz
  • félgömb alakú búra van a laposföld felett
  • a búra
    • áthatolhatatlan
    • szilárd, de átlátszó
    • egy energiamező
    • a Van Allen-öv
  • a búrán még semmi nem jutott ki
  • a csillagok a búra falában állandósult plazmafények
  • a Napot és a Holdat a búra lebegteti
  • a meteorokat porból gyúrja a búra és ledobja, amikor megunja lebegtetni
  • a krátereket villámcsapás okozza, nem meteorok
  • amikor mennydörög, bereped fent a búra
  • az árapály jelenség a búra elektromágneses sugárzása miatt van
  • az árapály csak sós vízben jelentkezik
  • a hüvelyváladék a búra miatt termelődik
  • a földrengés a búra sugárzásnak köszönhető
  • a búra miatt MIEGYMÁS termelődik a föld mélyében
  • a Nap
    • egy 50 km-es plazmakorong
    • a búrán belül van
    • a konkáv lencse-búrán kívül van
    • ~ot bevetítik holografikusan
    • mindeninek egyéni szemfényvesztés
    • a Fekete Nap okozza a hold- és napfogyatkozásokat
    • nem lehet messze, mert akkor nem így látnánk a felhőkből előtűnő, széttartó sugarakat
  • a Hold
    • egy hűtő fényű plazma
    • egy elnyúlt korong, ami mindenhonnan kereknek tűnik
    • ~at belógatják a búrán belülre
    • egy hologram
    • fázisainak semmi köze a Naphoz
    • távolságát nem lehet radarral bemérni, a búra veri vissza a jeleket
  • A Föld nem lehet gömb mert
    • leesnénk róla
    • van folyó, ami "visszafelé", észak felé folyik
    • észak felé sokkal nehezebb lenne menni, mint lecsúszni dél felé
    • délen fejjel lefelé lógnának a dolgok
  • a legdélebbi repülőjáratok nem léteznek, vagy más sebességgel mennek
  • a déli repülőjáratok Travolta és a háttérhatalom kezében vannak
  • a radar a párasáv miatt korlátozott hatótávolságú
  • a Déli-sarkon még nem vágott át senki
  • a termoszféra 2000 fokos, ezért elégnének a műholdak
  • a Hubble űrteleszkópot repülőn hordozzák
  • ISS nincs, tizenkét, váltásban repülő U2-es kémrepülőt hiszünk annak, amikre hologram napelemeket vetítenek
  • Newton zs... jezsuita szabadkőműves volt, aki huszonévesen tudatlan volt
  • Einstein zs..., aki Bolyaitól lopott mindent
  • Einstein zs..., aki nem tudott semmit, mert gravitáció nincs
  • a trollok mindegyike is zs..., ezért sztárolják Newtont és Einsteint
  • Tesla laposföldes volt
  • Teslát megölette az SS
  • GPS 1930 óta van, tornyokkal
  • nincs GPS jel a tengerek felett
  • az űrrakétákat a tengerbe lövik
  • rakéta nem működhet vákuumban
  • a helikopter egy rakéta
  • az internetet nem kellett feltalálni, csak összekötni a gépeket
  • NASA valójában NASHA, óhéberül azt jelenti: csalás
    • a Photoshop a NASHA leanyvállalata
    • a SpaceX a NASHA fedőcége
  • az objektívek és repülőgép-ablakok gyártása a Vatikán kezében van, kivéve a Nikon P900-as fényképezőt, mert azzal a valóságot lehet lefényképezni
  • a magyarországi laposföldesek vezetője egyetemi vendégtanár laposföld témában
  • 23km-en lemérték és bizonyították egy a vízzel párhuzamosan világító lézerrel, hogy sík a Balaton

A nagy lézerkísérlet

2016. nyarán a magyarok kísérletet végeztek: diszkólézerrel[26] átlőttek a Balatonon, hogy bizonyítsák elméletüket. Ebben egy spanyol fanatikus[27] (Dr. Zack) volt segítségükre, és a FECORE[28] nevű "alapítvány", melynek Székely is a tagja. Ez utóbbi nem kis pénzzel szállhatott be, ugyanis sikerült beszerezni olyan eszközöket, amikkel a mérésnek látszó "mérést" el tudták végezni. 3D animációs szimuláció és CAD-es tervezés is volt, szóval adtak a látványra.

A Jutyúbon hosszú és Discovery Channelt idéző parasztvakító videóval[29] dokumentálták a nagy Eseményt, aminek komolyan vételétől több dolog is eltántorít, például a mérési pontosságuk:

A Magyar Lapos Föld Társaság milliméter pontosságú mérési kísérlete

A Magyar Lapos Föld Társaság milliméter pontosságú mérési kísérlete.

Érdekesség, hogy Székely még a Metabunkra is feltette az elméletét a videóval együtt, ahol aztán darabokra cincálták a dilettáns földmérők "kísérletét"[30], Székelyt pedig bannolták az oldalról. A szkeptikus.hu fórumán[31] is tanulságos beszélgetés olvasható a témában.

A második nagy lézerkísérlet

Az ígértnél egy hónappal később, 2018. februárjában vonult ki a díszes társaság a Balaton partjára, kiegészülve a FECORE küldöttségével, a füvező hollandokkal és Zack-kel, hogy keresztül-kasul mérjék a Balatont. Aztán csak 23 km-en, majd 12 km-en, végül 7,7 km-en mértek, többek között azért, mert sikeresen megrongálták a lézerüket. Az sem segítette a dolgot, hogy az élő közvetítést, amit egyébként csak 125$-os tagdíj fejében nézhettek volna meg a FECORE követői, az egyik túlbuzgó magyar aktivista nyilvánosan kiposztolta.

Ezután nem csoda, ha a külföldi fejesek ejnyét mondtak Székelynek, aki másnap kapitulált a Flat Earth Hungary csoportból, és azt mondta, hogy most már inkább "szakemberekkel" dolgozna. A Magyar LaposFöld Társaság csoportja így Szemendri kezébe került.

A mérés óta a társaság nem túl közlékeny, a mérési adataikat nem osztják meg senkivel. Ennek egyik oka, hogy a helyiek csak kishalak voltak a vízben, a lézerkísérlet a FECORE projektje volt. Ők pedig még szöszmötölnek a videóval, ahol majd parasztvakító animációkkal támasztják alá, miért volt sikeres a 67 km-es mérés. Csakhogy a méréssel egyúttal rekordot is szerettek volna felállítani, így a helyszínen volt a Magyar Rekord Egyesület munkatársa is, aki roppant részletes jegyzőkönyvet készített[32]. Ebből pedig érdekes információk derülnek ki. Például:

  • a jegyzőkönyv csak a FECORE tagokat említi, a Lapos Föld Társaságra semmi utalás
  • többféle lézerrel is próblkoztak, köztük egy "kék látványtechnikai lézer"-rel
  • a GoldLaser-es partilézerekkel 8 km alatt sem tudtak mérni
  • "Többszöri kísérlet után, mivel értékelhető vetítési képet nem lehetett előállítani, a rendkívüli hideg, szeles időjárásra, valamint az alkalmazott lézerekkel és azok pozicionálásával kapcsolatosan a kísérlet napjaiban fellépett számos technikai nehézségre tekintettel egy másik, távolsági rekordkísérlet megvalósítása mellett döntöttek a szervezők. A rendelkezésükre álló, kínai gyártmányú, kék színű, 460 nm hullámhosszú, legfeljebb 1000 mW teljesítményű lézerpointerrel megkísérelték felállítani a legnagyobb távolságra kézből történő mutatás hazai rekordját. A lézerpointerrel a szálloda emeleti teraszán állva Holovitz Edgár, a FECORE tagja sikerrel mutatott rá a megfigyelőcsoport mellett található, a nyári szabadstrand parti öltözőpavilonjaként használatos, közel 2 méter átmérőjű és 2 méter magas fémhengerre, amely a 8600 Siófok, Szent László utcai lakópark és a Csúszda utca találkozásánál áll a parti sétányon, amely nyáron a városi szabadstrand része. A rámutatás távolsága a Google Earth és a Google térkép internetes programok szerint 0,1 km pontossággal 7,7 km volt"
  • "a sikeres kézi lézerpointer kísérlet alapján feltételezhető, hogy nem a -5 Celsius fok körüli hőmérsékletű levegő valamilyen sajátos optikai tulajdonsága okozta a kísérlet-sorozat eredménytelenségét." (lásd: párasáv)

Az amerikai FECORE tag azóta bőszen posztolgatja a magyarországi rekord jegyzőkönyvét, mint "World record", mert szegény nincs tisztában a fogalmakkal és magyarul sem tud. Pedig ha tudná, milyen "terhelő" bizonyatékot oszt meg önként...

vKontakte

A Társaság tagjai nagyon büszkék rá, hogy Facebookos csoportjuk ezres taglétszámmal bír - na nem azért, mert ennyi laposföld-hívő lenne. Egy olyan csoportot sajátítottak ki, ahol bőven voltak más meggyőződésű tagok is, és ezt nevezték át. De mikor a Facebook elkezdte szűrni a tartalmakat, a legtöbb hangadó tag profilja (és álprofiljai) többnapos tiltásokat kapott. Ezért úgy gondolták, átnyergelnek az orosz vKontakte oldalra, mert ott szólásszabadság van[33]. Hogy mennyire, az pár nap alatt kiderült: az összes álprofiljukat kibannolta a rendszer. Az ottani csoportjuk létszáma 19 fő[34]. Végül otthagyták az orosz oldalt.

Discord

Bár alapvetően játékosok közötti beszélgetésre készült, de igazából a laposföldesek is csak kitalált dolgokról beszélnek, szóval belefér. Ezen a platformon közel két hétig időzött a társaság, eleinte titokban, gondosan felépítették a chatszobákat, hogy az érdemi tartalomhoz a meghívottjaik ne tudjanak majd hozzászólni, aztán a nyilvános megnyitást követő negyedik napon törölte őket a Discord zaklatás és gyűlöletbeszéd miatt. Így újra visszatértek a régi jó Face-csoportjukba, hogy nyilvánosan szidhassák a rajtuk röhögőket.

Médiamegjelenés

2017-ben a társaság megjelenést kapott több fősodratú médiában, köztük:

  • az RTL klub Fókusz műsorában[35] [36]
  • a 24.hu online újságban[37]
  • a Rádió 1-en Sebestyén Balázsék műsorában[38]

2018-ban

  • az RTL Klub Reggeli című műsorában nevették ki csúnyán Székelyt[39]
  • és újra a Rádió 1-en a SpaceX rakéta kilövése kapcsán[40]
  • a legutóbbi kísérlet kapcsán más fel se hívták Székelyt, csak egy fanatikus követőjét, Annát sikerült meginterjúvolni.
  • a 24.hu valahogy összehozta, hogy Székelyt behívják egy középiskolába, fizika szakos diákok közé. Székely nem tudta, hogy miattuk került be, ezért büszkén posztolgatta[41], hogy meghívták egy iskolába előadónak. Azóta viszont mélységes a csend, mióta a 24.hu kitette az erről készült riportfilmet.[42]

Érvelési módszerük

Szemendrivel és Kiss-sel vitatkozni szélmalomharc, az alábbi folyamatábra remekül lemodellezi a beszélgetés lehetséges kimenetelét:

20622311 1492070360839758 3723343009574973758 n

Források

  1. https://www.facebook.com/groups/272715913123307/
  2. http://karcolat.hu/tagok/szekely_sandor
  3. http://motorinfo.hu/teszt/2006/11/23/teli_motorozas_a_thermoflash_tesztje/
  4. http://tesztmotor.hu/felfutott_allapotban_teszteltunk_thermoflash/
  5. http://www.itbusiness.hu/Fooldal/technology/aktualis_lapszam/vipstafeta/Szekely_Sandor_Thermoflash.html
  6. http://gazdasagidijak.kormany.hu/a-dijazottakokt
  7. http://ceginformacio.creditreform.hu/cr9311160808
  8. https://www.ceginfo.hu/ceg-adatlap/thermoflash-kereskedelmi-es-szolgaltato-kft-0109174842.html#cegkivonat
  9. https://imgur.com/a/K0kdK
  10. https://imgur.com/a/z44kW
  11. https://www.youtube.com/channel/UCJi2v0wIKAmx9eAMXf_FEeQ/videos
  12. https://imgur.com/a/cTQuC
  13. https://imgur.com/a/rj2BJ
  14. https://imgur.com/a/i2BsE
  15. https://magyarlaposfoldtarsasag.tumblr.com/archive
  16. https://mindmeghalunk.com/tag/lapos-fold/
  17. https://imgur.com/a/HlGzn
  18. https://imgur.com/a/L9p2z
  19. https://imgur.com/a/9pbng
  20. https://imgur.com/a/QnO4B
  21. https://imgur.com/a/JE1kR
  22. https://imgur.com/a/CYLeA
  23. Szemendri kibannolja a 24.hu újságíróját https://imgur.com/a/KhwrXB6
  24. https://www.facebook.com/groups/magyarlaposfoldtarsasag/permalink/365346223874514/
  25. https://imgur.com/a/HY4r9
  26. A hiteles mérőeszközt egy diszkós cég, a Gold LAser szolgáltatta... https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/5a2c764235bee63800244833725a5b51.png
  27. https://www.facebook.com/FE.Dr.Zack
  28. https://fecore.org/
  29. https://www.youtube.com/watch?v=GBhDFO4NMrw
  30. https://www.metabunk.org/lake-balaton-laser-experiment-to-determine-the-curvature-of-the-earth-if-any.t7780/
  31. http://forum.szkeptikus.hu/viewforum.php?f=33
  32. https://mindmeghalunk.com/wp-content/uploads/2018/03/jkv_lezer.pdf
  33. https://magyarlaposfoldtarsasag.tumblr.com/post/172683507074/megint-b%C3%BAcs%C3%BAznak-a-laposf%C3%B6ldesek-%C3%A9s-persze-megint
  34. https://vk.com/club164772235
  35. http://rtl.hu/rtlklub/fokusz/uj-teoria-a-fold-megsem-gombolyu
  36. https://www.youtube.com/watch?v=yxpLpIhBBUE
  37. http://24.hu/belfold/2017/08/06/es-megis-lapos-a-fold/
  38. https://youtu.be/mV1WSxZeqbk?t=59m36s
  39. https://mindmeghalunk.com/2018/01/15/lapos-fold-rtl-reggeli/
  40. https://soundcloud.com/balazsek/tesla-kontra-laposfoeld?in=balazsek/sets/2018-02-08-adas
  41. https://imgur.com/a/jqu5zNY
  42. https://www.youtube.com/watch?v=KA64VRGJOks